Algemene ledenvergadering maart 2021

Begin maart 2021 is de uitnodiging plus de agenda voor de digitaal te houden Algemene Ledenvergadering 2021 op de website geplaatst. Daarvoor is ook een Nieuwsflits uitgegaan. Er is geen opmerking gemaakt over het op deze wijze houden van de ALV.

Er zijn twee inhoudelijke reacties ontvangen. Een heeft betrekking op de verminderde mogelijkheden om een baan af te schrijven  vanwege het grote aantal lesnemers. Gevraagd wordt om beleid te maken betreffende het aantal vrij te boeken banen. De andere heeft betrekking op het ophangen van de sleepnetten. Het betreft het kunnen ophangen van de netten op de banen 1, 2, 5, 6, 9 en 10. Aangegeven is dat het veel beter staat en ze  bij onderhoud niet in de weg liggen.
Nu er verder geen voorstellen, opmerkingen of vragen zijn ontvangen heeft het bestuur de notulen opgesteld.

Voor de verminderde mogelijkheden om een baan af te schrijven gaat het  bestuur hier de komende periode aandacht aan besteden. Vooralsnog is besloten om ruim baan te geven aan de wens om tennisles te nemen. Het bestuur vindt het belangrijk dat leden zich ook ontwikkelen. Het bestuur vindt het voorstel om de sleepnetten op te hangen  een goed punt en voegt daaraan toe dat de netten zo kunnen drogen en daarmee beter te hanteren zijn. De onderhoudscommissie zal hier uitvoering aan geven.

Wat de onderwerpen op de agenda van deze ALV betreft het volgende:

• de kascommissie  zal, zodra dat mogelijk is bijeenkomen en haar verslag zal in een nieuwsbrief worden vermeld;
  • het jaarverslag over 2020 en de Plannen en voornemens 2021 zijn vastgesteld;
  • de nieuwe bestuursleden, te weten Geke Benschop als voorzitter van de activiteitencommissie en Ton van Roemburg als secretaris zijn bij deze benoemd; tevens heeft het bestuur conform artikel 16 van het huishoudelijk reglement in haar vergadering van 24 maart 2021 besloten dat de functie van vice-voorzitter wordt vervuld door de secretaris;
  • de wijzigingen in contributie zijn vastgesteld. Conform de agenda, punt 11, vervalt derhalve de korting van 50% op het jeugdlidmaatschap en is het les nemen door senioren, uitgezonderd lessen die iemand volgt onder de noemer Maak Kennis Met Tennis, gekoppeld aan een jaarlidmaatschap.

Het bestuur hoopt van harte dat in 2022 de ALV weer op de gebruikelijke wijze kan worden gehouden.

» Nieuws archief